سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاریابی در کشور سوئد

چه عواملی در مهاجرت کاری به سوئد اثر می گذارند؟

برای این که برای مهاجرت کاری به کشور سوئد، کاملا موفق باشید می بایست به عنوان یک فرد متقاضی فاکتورهای خاص و شرایطی که بتوانید برای مهاجرت اقدام کنید را به خوبی بشناسید. برای کار در کشور سوئد، می بایست در ابتدا شرایط زندگی خود و کار در کشور مورد نظر خود را در نظر بگیرید و در تلاش باشید تا اطلاعاتی در مورد مهاجرت به کشور هدف خود یعنی سوئد دریافت کنید و آن کشور را بدون هیچ گونه تحقیقی انتخاب نکنید.

از جمله مهم ترین عوامل مورد نیاز برای کار در کشور سوئد، می توان به سن، مدرک دانشگاهی و نوع شغل و سابقه کار و مدرک زبان و وضعیت تاهل و همین طور سن فرزندان اشاره کرد.

سن فرد متقاضی کار در کشور سوئد می بایست ترجیحا کمتر از 35 سال باشد تا فرد بتواند اقدام به کاریابی و اخذ ویزا در این کشور نماید.

در حدود 70 درصد از مشاغل مورد نیاز کشور سوئد و دیگر کشورهای اروپایی و همین طور کشور های امریکایی، منحصر افراد دارای مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر هستند و تنها بخش کمی از این مشاغل برای افراد بدون مدارک دانشگاهی نیز قابل اجرا هستند . در نظر داشته باشید که هرچه درجه تحصیلی بالاتری داشته باشید شانس شما برای کاریابی در کشور سوئد باالتر است.

هرکشوری وابسته به نیاهزای بازار کار خود سالانه مشاغلی را به عنوان مشاغل اصلی معرفی می کند و با مراجعه به اداره مهاجرت می توانید برای اشتغال به جایگاه شغلی مورد نظر اقدام کنید.

سابقه کاری چه با مدرک تحصیلی وچه بدون آن، بسیار ضروری است و نیاز است تا میزان مشخصی سابقه کار داشته باشید و بهتر است که این سابقه کاری در راستای رشته تحصیلی شما باشد. این رزومه کاری می بایست بالای سه سال باشد و ا طریق قراردادهای کاری یا بیمه و یا فیش حقوقی بتوانید این سابقه کاری را اثبات کنید.

مدرک زبان نیز ازجمله عوامل مهم برای مهاجرت به خارج از کشور است و فردی که مدرک زبان دارد می تواند راحت تر کار پیدا کند.

فردی که متاهل است و می خواهد خانواده را به کشور مورد مهاجرت خود، انتقال دهد می بایست بداند که همراه، شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می شود و دیگر افراد خانواده می بایست به صورت مجزا اقدام به ورود به کشور سوئد نمایند. اخذ ویزای همراه نیز ممکن است ریسک بالایی باشد و توصیه تیم تخصصی پردیسان این است که برای اخذ ویزای همراه حتما با مشاورین ما در تماس باشید.

با ما همراه باشید و از مشاوره تخصصی تیم پردیسان بهره مند شوید.

تهران- بالاتر از میدان ونک جنب بانک سامان پلاک 2475- طبقه 4 واحد 7  

تلفن: 02188322111 واتساپ اداری: 09012879183

@pardisanstudy