سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط ویزای کاری کانادا در سال 2021

شرایط ویزای کاری کانادا در سال 2021

افراد بسیاری در سرتاسر دنیا در تلاش هستند تا به روش های متفاوت، اقدام به مهاجرت به کشور کانادا نمایند و از موقعیت های شغلی و اجتماعی مطلوب در این کشور، نهایت استفاده را ببرند.

در این حین، مهاجرت کاری به کشور کانادا را می توان از جمله روش های محبوب و پرطرفداری دانست که ایرانیان به منظور کار در کشور کانادا، بر مبنای تخصص و مهارت خود، بر می گزینند.

به طور کلی می توان اخذ انواع ویزا از را مانند سایر ویزاها نیازمند عبور از چند مرحله خاص دانست.

برای مهاجرت کاری به کشور کانادا، می بایست دو روش اصلی را در نظر بگیریم: برنامه اسکیل ورکر (Skill worker) یا داشتن جاب آفر (Job offer) از سمت یک کارفرمای کانادایی.

در یک سیستم امتیاز بندی اسکیل ورکر در کانادا، متقاضی می بایست دو مرحله را پشت سر گذارد و از لحاظ مهارت و تخصص ارزیابی گردد.

به منظور عبور از مرحله اول، متقاضی می بایست حداقل امتیاز 67 از 100 را کسب نموده و پس از آن، می تواند وارد مرحله دوم شود و برمبنای امتیازات مرحله دوم، نسبت به سایر متقاضیان انتخاب گردد.

بنابراین می توان اذعان داشت که در روش جاب آفر کانادا یا داشتن پیشنهادهای شغلی، افراد می بایست لیست مشاغل مورد نیاز را در کانادا بررسی کرده و در شرایطی که تخصص آن ها در این لیست موجود باشد، می بایست از طریق موسسات کاریابی و از سمت کارفرمایان کانادایی، پیشنهاد شغلی دریافت نمایند.

با ما همراه باشید و از مشاوره تخصصی ما بهره ببرید.

تهران، بالاتر از میدان ونک، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4، واحد 7

02188322111 - 09012879183

@pardisanstudy

@canadaahome

@visaye_man