سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

کشور کانادا، کشوری است که ازاستانداردهای بالای آموزشی در سطح دنیا برخوردار است.

کشور کانادا، 5 دانشگاه معتبر در سطح جهان دارد که با نام های تورنتو، مک گیل ، بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا، آن را می شناسیم که در رده بندی جهانی، از جمله دانشگاه های برتر جهان به شمار میرود و در میان دانشجویان بین المللی، به محبوبیت فوق العاده ای دست یافته است.

در صورتی که تمایل به تحصیل در کشور کانادا دارید و می خواهید که در دوره های آموزشی با مدت زمان بیشتر از 6 ماه، شرکت کنید، می بایست اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایید.

به منظور سهولت در اخذ ویزای تحصیلی کانادا می بایست از یکی از موسسات آموزش عالی کشور کانادا که مورد تایید اداره مهاجرت است، اقدام به اخذ پذیرش نمایید.

برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا می بایست توانایی پوشش مخارج را در دست کم یک سال تمام زندگی و همین طور شهریه تحصیل خود را داشته باشید.

داشتن گواهی عدم سوء پیشینه و پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، معدل بالا در همه مقاطع، نمره زبان بالا، معرفی نامه یا انگیزه نامه قوی از دو استاد یا بیشتر،  دارا بودن مقالات ثبت شده و معتبر، ارائه برنامه تحصیلی یا study plan دقیق و قانع کننده و ارائه مدارکی که اثبات نماید فرد بعد از پایان تحصیلات خود، قصد اقامت در کانادا ندارد، ضروری است.

با ما همراه باشید و از مشاوره تخصصی ما بهره ببرید.

تهران، بالاتر از میدان ونک، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4، واحد 7

02188322111 - 09012879183