سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی در کشور کانادا

 

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی در کشور کانادا

در شرایط کلی، ویزای تحصیلی کشور کانادا که با نام study permit  آن را می شناسیم از جمله محبوب ترین ویزاها برای مهاجرت به این کشور دوست داشتنی و اقامت دائم در آن است.

می دانیم که کشور کانادا، در مقایسه با تعداد زیادی از کشورهای اروپایی، با ارائه یک نام آموزشی با کیفیت وقدرتمند، توانسته است شرایط ایده آلی را برای تحصیل شهروندان خود به ارمغان آورد و با فرصت های بسیار غنی برای تحصیل در این کشور روبه رو خواهیم بود. بنابراین در طی سال، تعداد بسیاری از دانشجویان در سراسر دنیا، روانه کشور کانادا شده و امید وار هستند که با اخذ ویزای دانشجویی در این کشور، بتوانند در یکی از بهترین کالج ها و دانشگاه های کانادا، تحصیلات خود را ادامه داده و موفق به اخذ ویزای اقامت دائم در کانادا شوند.

در شرایط کلی، به منظور دریافت ویزای تحصیلی در کشور کانادا، احتیاج است تا هر شخص متقاضی، رزومه ای کامل از جمله دارا بودن مدرک زبان و نمره آن، برخورداری از تمکن مالی و همین طور عدم وجود گپ تحصیلی بالا را برای دریافت ویزای دانشجویی لحاظ نماید. در نتیجه بدون داشتن رزومه، نمی توانید پروسه مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را با موفقیت سپری نمایید. 

در نظر داشته باشید که قوانین و مقررات مهاجرت به کشور کانادا، برای تمامی مهاجرین اعمال شده است و مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا را می توان یکی از پر طرفدارترین راه های مهاجرت به این کشور دانست و مهاجرانی که شرایط ایده آل تری دارند ، می توانند در بهترین حالت ممکن، رشته مورد نظر خود را انتخاب نموده و نسبت به اخذ پذیرش در هرکدام از دانشگاه های برتر این کشور اقدام نمایند.

با ما همراه باشید و از مشاوره تخصصی ما بهره ببرید.

تهران، بالاتر از میدان ونک، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4، واحد 7

02188322111 - 09012879183