سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا اقامت از طریق استارت آپ کانادا ، دائمی است یا موقتی؟

 

آیا اقامت از طریق استارت آپ کانادا ، دائمی است یا موقتی؟

در صورتی که موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا شدید، می توانید به مدت شش ماه ، ویزای کار کانادارا اخذ نمایید و بعد از گذشت این شش ماه، اقامت دائم برای شما و خانواده شما فراهم خواهد شد. ( در واقع می توان اذعان داشت که با گذشت تقریبا 12 ماه، شما و خانوادتان می توانید تقاضای اقامت نمایید. )

چگونه واجد شرایط دریافت ویزای کار استارت آپ در کانادا هستیم؟

در صورتی که شما فرد دارای صلاحیتی برای دریافت ویزای کاری کانادا هستید، می بایست برای برنامه استارت آپ خود اقدام کنید و شرایط ورودی به کشور کانادا را نیز در نظر رگفته و از شرایط برنامه استارت آپ کانادا برای شروع فعالیت کاری خود در این کشور آگاهی کامل را داشته باشید.

اعضای خانواده فرد متقاضی، در چه شرایطی قادر هستند به مدت 6 ماه اقامت با ویزای کار استارت آپ، به همراه فرد متقاضی به کانادا بیایند؟

دریافت کنندگان مجوز کار استارت آپ که موفق به اخذ اقامت موقت در کانادا شدند، می توانند همسرو فرزندان خود را همراه خود به کانادا برده و برای مجوز کار و تحصیل، درخواست کنند.

برای دریافت مجوز کار از طریق برنامه استارت آپ به کانادا، می بایست چه مواردی را در نظر بگیریم؟

داشتن یک کسب و کار قابل قبول، دعوت نامه پذیرش از یک سازمان حامی در کانادا و همین طور آشنایی با زبان انگلیسی و فرانسه و هزینه کافی برای گذراندن زندگی در این کشور، از جمله موارد ضروری است که برای مجوز کار در برنامه استارت آپ کانادا نیاز داریم.

البته می بایست در نظر داشته باشیم که صاحب طرح در آن مدت زمان شش ماهه، تا زمان اخذ اقامت کانادا، نیاز است روی ایده استارت آپ خود متمرکز شوند و در غیر این صورت، امکان اقامت دائم در این کشور را نخواهند داشت.

به همین ترتیب سازمان مهاجرت اذعان خواهدد اشت که در صورت شکست خوردن هر طرح و ایده و یا ریسک شکل نگرفتن استارت آپ، به هیچ عنوان اقامت اخذ شده برای شما و خانواده شما باطل نمی شود.

با ما همراه باشید و از مشاوره تخصصی ما بهره ببرید.

تهران، بالاتر از میدان ونک، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4، واحد 7

02188322111 - 09012879183