سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

 

شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا

به منظور اخذ اقامت استارت آپ در کشور کانادا نیاز است که شرایط زیر را در نظر داشته باشید:

یکی از شروط ضروری برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ، دارا بودن دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی تا حد مطلوب در تمامی زمینه ها اعم از نوشتاری، گفتاری و شنیداری اس و همین طور کسب نمره حدقل CLB 5  می باشد.

در واقع می توان اذعان داشت که برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، ضروری اتس در یکی از آزمون های زبان انگلیسی در موسسات معتبر CELPIP G-Test و IELTS یا یکی از دو آزمون زبان فرانسه TCF Canada , TEF Canada شرکت کرده و نتیجه آن را در فرم درخواست خود حتما ثبت نمایید.

دقت داشته باشید که در صورت عدم کسب حداقل نمره، درخواست شما لغو خواهد گردید.

از جمله دیگر شرایط ویزای استارت آپ در کشور کانادا، می توان به برخورداری از یک سرمایه اولیه اشاره نمود. دولت کانادا، هیچ بودجه مالی را برای کسانی که قصد اقامت از طریق ویزای استارت آپ کانادا دارند ، در نظر نمی گیرند.

در نتیجه، در صورتی که تمایل به دریافت ویزای استارت آپ کانادا دارید، پیشنهاد ما به شما این است که حدودا سرمایه اولیه را برای مدت شش ماه و برای گذراندن زندگی خود تا حد مطلوب، در نظر بگیرید. همین طور باید در نظر دااشته باشید که میزان این سرمایه، بر مبنای تعداد اعضای هر خانواده قابل مشخص شدن است و هر سال این میزان تغییر می نماید.

با ما همراه باشید و از مشاوره های رایگان ما بهره برید.

آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4 ، واحد 7

تلفن: 02188322111

واتساپ اداری: 09012879183