سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهاجرت به کانادا با استفاده از برنامه استارت آپ

 

مهاجرت به کانادا با استفاده از برنامه استارت آپ

برنامه استارت آپ کشور کانادا را می توان یکی از مهم ترین و بهترین روش های مختلف اخذ اقامت دائم در کشور کانادا دانست. در واقع می توان اذعان داشت که برنامه استارت آپ، یک کسب و کار نوپایی به شمار می رود که عموما در زمینه فناوری فعالیت می کند. در طول چند سال گذشته، سازمان مهاجرت کانادا، با هدف تشویق کردن صاحبان کسب و کار و مهاجرت به کشور کانادا، روش اخذ ویزای استارت آپ در کانادا را مطرح نمودند و در تلاش بودند تا دارندگان ایده ها وطرح های نو و خلاقانه ، قادر باشند با سرمایه گذاری در این کشور، زمینه را برای مهاجرت به این کشور فراهم آورند.

مراحل دریافت ویزای استارت آپ کشور کانادا

در مرحله اول، می بایست یک ایده خلاقانه ارائه دهیم. ارائه این ایده به صورت مکتوب به هرکدام از شرکت های معتبر و صندوق های سرمایه گذاری کارآفرینی و سرمایه گذاری و مراکز رشد استارت آپی ، گام بعدی در مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ است.

برای تایید طرح توسط هر کدام از شرکت های معتبر ذکر شده، می بایست منتظر تایید مراحل قبلی و تایید ایده های صاحبان طرح ، برای اخذ پروسه ویزای استارت آپی کانادا، باشیم.

به منظور درخواست اخذ اقامت دائم در کشور کانادا، می بایست از مشاورین کارآزموده و معتبر کمک بگیریم و اقامت در مدت 12 تا 16 ماه، قابل دریافت بود.

مشاوره در خصوص امور مهاجرتی با پردیسان

آدرس ما: تهران، بالاتر از میدان ونک، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4، واحد 7

تلفن: 02188322111 واتساپ اداری: 09012879183