سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویزای کار از طریق برنامه کوتاه مدت

 

ویزای کار از طریق برنامه کوتاه مدت

در ویزای کار، از طریق برنامه کوتاه مدت، متقاضیان نیاز به اجازه کار و یا پیشنهاد کاری دارد که از سوی یک کارفرمایی کانادایی  که یا مقیم و یا شهروند کانادا است، ارائه می شود.

به منظور درخواست ویزای کاری از طریق برنامه کوتاه مدت یا اجازه کار می بایست دو مرحله زیر را در نظر بگیرید:

مرحله اول: ارائه مجوز استخدام از سمت کارفرما برای متقاضیان خارج از کشور

مرحله دوم: اقدام متقاضیان برای اجاره کار و ویزای کاری، بعد از دریافت مجوز استخدام از سمت کارفرما.

ویزای کاری کانادا چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه ویزای کاری کانادا را می تواند شامل هزینه درخواست بررسی مدارک از سفارت کانادا، هزینه انگشت نگاری و هزینه open work permit  دانست که این مبلغ، بسته به نوع ویزای کاری کانادتا در سال 2020 ( از جمله ردیف شغلی، تخصصی بودن شغل، گذراندن دوره های خاص برای شغل مورد نظر و هزینه های مربوط به وکیل و ...) نیز تفاوت های منحصر به فردی دارند.

چگونگی تمدید ویزای کاری کانادا

از جمله رایج ترین سوالات متقاضیان علاقه مند به مهاجرت کاری به کشور کانادا، می توان به امکان تمدید ویزای کاری کانادا اشاره نمود.

در نظر داشته باشید که لازم است متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا، حداقل یک ماه ( یک دوره 30 روزه) مانده به پایان اعتبار ویزا، برای اعتبار ویزا اقدام نمایند.

البته نکته قابل توجه این است که پیش از اقدام برای تمدید ویزا، از کارفرمایان بخواهید که درخواست جدیدی به اداره کار کانادا بفرستند. در این شرایط، با وجود تمام شدن مدت اعتبار ویزا، متقاضیان می توانند همچنان در کانادا به صورت قانونی به کار خود، اشتغال داشته باشند. ( البته کارمندانی که طی 1 ماه گذشته درخواست تمدید داده اند).

با ما همراه باشید و از مشاوره های بی نظیر و تخصصی تیم تخصصی پردیسان بهره مند شوید.

آدرس ما: تهران ، بالاتر از میدان ونک ، جنب بانک سامان، پلاک 2475، طبقه 4 ، واحد 7

تلفن: 02188322111 - واتساپ اداری: 09012879183