سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرایط تحصیل در استرالیا

 

استرالیا را می توان یکی از مشهورترین و محبوب ترین کشورها برای تحصیل دانست و بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور، به دلایل بسیاری جذب این کشور دوست داشتنی می شوند.

افزایش چشمگیر تعداد دانش جویان بین المللی، گواه بر این مدعا است.مطابق آخرین آمار رسمی ارائه شده توسط اداره مهاجرت کشور کانادا، در طی یک سال بیشتر از 500 هزار دانشجوی بین المللی از دویست کشور دنیا، استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند.

استرالیا با سرعت شگرفی، مهاجر دانشجو می پذیرد و دانشگاه های این کشور، مقصد بسیاری از دانشجویان به حساب می آیند و در حال حاضر، می توان استرالیا را از حیث تعداد دانشجویان بین المللی در رده سوم پس از امریکا و انگلستان دانست.

دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود کشور استرالیا، به یکی از قطب های جذب دانشجو تبدیل شده است. از جمله این دلایل می توان به رده علمی بالای دانشگاه های این کشور و شرایط تحصیلی فوق العاده در استرالیا اشاره نمود.

یکی از دلایل عمده برای انتخاب کشور استرالیا به عنوان مقصد تحصیلی، رتبه بندی جهانی دانشگاه های این کشور است.

شاید عبارت گروه هشت یا group of eight   به گوش شما خورده باشد.

دانشگاه های گروه هشت کشور استرالیا، از حیث رتبه بندی در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته اند. از جمله دانشگاه های مشهور این کشور می توان به دانشگاه ملبورن، دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی ، دانشگاه نیوسوت ولز، دانشگاه موناش و دانشگاه کوئیز لند ، دانشگاه استرالیای غربی و دانشگاه ادلاید اشاره نمود.

شرایط تحصیل در کشور استرالیا، فوق العاده است. طیف وسیعی از رشته ها در دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبر این کشور، تدریس می شوند. بسیاری از رشته ها با هزینه های مختلف و در مقاطع تحصیلی گوناگون از کاردانی تا مقطع phd، در دانشگاه های مختلف این کشور ارائه می شوند و بسته به صلاحیت تحصیلی و شرایط مالی و علایق دانشجویان به شهر و دانشگاه مورد نظر، دانشجویان می توانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

شرایط تحصیل در کشور استرالیا، از دانشگاهی به دانشگاه دیگر و یا حتی از رشته ای به رشته دیگر کاملا متفاوت بوده و به موارد متفاوتی از جمله مدرک تحصیلی، سابقه کار، مدرک زبان، معدل، دانشگاه مقطع پیشین و عوامل دیگری بستگی دارد.

دانشگاه های کشور استرالیا، از لحاظ اعتبار جهانی در رده بالایی قرار دارند و همواره به دانش و بورسیه تحصیلی استرالیا، در اقصی نقاط دنیا، اهمیت فوق العاده ای داده می شود.

بیشتر از دویست میلیون بودجه برای بورسیه های مختلف تحصیلی از سمت دولت استرالیا به علاقه مندان تحصیل در استرالیا اعطا می شود که بخش عمده ای از این بورسیه، به بخش های تحقیقاتی و پژوهشی تعلق دارد. در واقع می توان استرالیا را جزو ده کشور نخستی دانست که بیشترین بورسیه را به آموزش عالی وپژوهش های علمی دانشجویان خود اختصاص می دهند.

با ما همراه باشید و از مشاوره های رایگان تیم تخصصی پردیسان بهره ببرید.

تهران- بالاتر از میدان ونک جنب بانک سامان پلاک 2475- طبقه 4 واحد 7  

تلفن: 02188322111

@pardisanstudy