سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقامت در کانادا از طریق ویزای کاری

 

 

اقامت در کانادا از طریق ویزای کاری

کانادا یکی از مشهورترین و محبوب ترین کشورها برای مقاصد مهاجرتی در جهان است. روش های مهاجرتی زیادی برای متقاضیان فراهم شده است و با استفاده از این روش ها، متقاضیان می توانند ویزای کانادا را دریافت نمایند و بتوانند به این کشور سفر و مهاجرت کنند.

حال پرسشی که مطرح می شود این است که بهترین راه برای مهاجرت به کانادا چه راهی است؟ مهاجرت تحصیلی، مهاجرت شغلی ، سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت از طریق تاسیس استارت آپ در کشور کانادا و کارآفرینی در این کشور، از جمله روش های متفاوت مهاجرت به کشور مهاجر پذیر کانادا به شمار می رود.

شما متقاضیان گرامی می بایست وابسته به شرایط تحصیلی و خانوادگی و شغلی و یا اقتصادی خود، برای مهاجرت به کشور کانادا، روشی متناسب با فعالیت های خود را انتخاب نمایید.

یکی از راهکارهای مهاجرت به کانادا، استفاده از ویزای شغلی است. بهره گیری از ویزای شغلی برای مهاجرت به کانادا را می توان بهترین راهکار و همین طور سخت ترین راهکار برای دریافت ویزا دانست. افراد متقاضی مهاجرت در کانادا، می توانند از برنامه های اکسپرس اینتری، برنامه استانی و خود اشتغالی برای اقامت در کانادا، استفاده نمایند. البته نکته ای که می بایست مد نظر قرار دهید این است که شرایطی همچون سابقه کار، مجرد یا متاهل بودن، مدرک زبان و سن افراد نیز در اخذ ویزای کاری برای مهاجرت به کانادا نقش اساسی دارد. همین طور به منظور اخذ ویزای کار برای مهاجرت به کانادا، مدارکی مثل پاسپورت، مدارک شغلی، مدارک تحصیلی، گواهی بهداشت و سلامت، عدم سابقه کیفری و همین طور دعوت نامه و ارائه فرم های پر شده، از جمله نکات ضروری به حساب می آیند.

نکته شایان توجه این است که داشتن یک درخواست شغلی از سمت کارفرما در کانادا که در اصطلاح به آن Job offer   گفته می شود، پوئن فوق العاده ای برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم در این کشور می باشد.

هزینه دریافت ویزای شغلی در کانادا در سال 2020، بیشتر مربوط به هزینه های سفارت کانادا بوده و متقاضیان وابسته به نوع ویزای خود ، می توانند هزینه ها را پرداخت نمایند. این هزینه برای هر فرد چیزی در حدود 400 دلار کانادا ، برآورد شده است.

همان طور که گفته شد، با توجه به شرایط کنونی کشور ما، بهترین راه مهاجرت به کشور کانادا، اخذ ویزای کاری است. وضعیت اقتصادی و رفاه اجتماعی در کشور کانادا، فوق العاده مطلوب بوده و از سمت دیگر، در کانادا جمعیت نسبتا کمی سکونت دارند. همین عوامل باعث می شود تا سالانه، کشور کانادا پذیرای بیشتر از سه هزار نیروی کار ماهر و متخصص باشند که  با اخذ ویزای شغلی در کانادا، توانسته اند به راحتی به یکی از استان های این کشور مهاجرت نموده واقامت دائم کانادا را از آن خود نمایند.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای شغلی، معمولا مربوط به کارآفرینان و افرادی است که در این کشور از مهارت و تخصص کافی برخوردار هستند و بنابراین دولت کانادا ملزم خواهد بود کسب و کارهای جدیدی را برای مهاجران جدیدالورود ایجاد نموده و با تاسیس شغل های خاص، رقابت ویژه ای را در عرصه جهانی فراهم نماید.

عوامل و دلایل بسیاری وجود دارند که بیانگر این هستند که علاوه بر مهاجرت تحصیلی به کانادا، ویزای کاری نیز از جمله روش های برتر مهاجرت به این کشور است.

با ما همراه باشید.

تهران- بالاتر از میدان ونک جنب بانک سامان پلاک 2475- طبقه 4 واحد 7  

تلفن: 02188322111

@pardisanstudy