سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی شرایط هزینه های زندگی دانشجویی در کشور کانادا

بررسی شرایط هزینه های زندگی دانشجویی در کشور کانادا

تحصیل د رکشور کانادا، یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین برای مقاصد دانشجویان بین المللی به شمار می رود و هزینه زندگی دانشجویی در کشور کانادا، از جمله مشغله های ذهنی علاقه مندان به تحصیل در این کشور است. کانادا، کشوری مهاجر پذیر است که با سیستم آموزشی بسیار قوی در سطح بین المللی کار می کند. تعداد بسیاری از برترین دانشگاه های جهان در کشور کانادا واقع شده است. هزینه تحصیل در کشور کانادا، در تعدادی از دانشگاه ها بسیار مناسب است و همچنین هزینه های زندگی در کشور کانادا هم تقریبا ارزان است. در واقع می توان اذعان داشت که در مقایسه با کشورهایی مثل امریکا، سوئیس، استرالیا و انگلیس، کشورکانادا، کشوری بسیار کم هزینه است و هزینه های زندگی هم در این کشور بسیار پایین تر از سایر کشورها می باشد.

از سمت دیگر، دانشگاه های بسیار عالی نیز در این کشور وجود دارد که نسبت به دانشگاه های هم رده هزینه های بسیار کمتری نیز دارند.

به طور کلی کانادا از جمله مقاصد تحصیلی مشهوربرای دانش آموزان است و دانش آموزان قادر هستند در این کشور و در مدارس بسیار عالی به تحصیل بپردازند و آینده ای فوق العاده درخشان داشته باشند. مدارس در کشور کانادا را می توان به دو دسته تقسیم بندی نمود. مدارس دولتی و مدارس خصوصی. تحصیل در مدارس دولتی برای دانش آموزان حدود 8 تا 14 هزار دلار کانادا هزینه دارد و این امکان وجود دارد که برای

 تحصیل در مدارس خصوصی بین 20 تا 30 هزار دلار سالیانه هزینه تحصیل پرداخت نمایید.

مشاوره رایگان در خصوص امور مهاجرتی با پردیسان

تهران- بالاتر از میدان ونک جنب بانک سامان پلاک 2475- طبقه 4 واحد 7  

تلفن: 02188322111  -واتساپ اداری: 09012879183

@pardisanstudy - @visaye_man